• slidebg1
  • slidebg2
  • slidebg3
  • slidebg4
  • slidebg5
  • slidebg6
HOME  •  BLOG
Data publikacji: 10  grudnia  2018     Autor: Grzegorz Tokajuk subskrybuj blog

Odkryj potencjał Facebooka w e-commerce!

W ostatnich latach, tworzenie wizerunku firmy na Facebooku, stało się bardzo istotnym działaniem, podobnie jak świadczenie usług najwyższej jakości czy też sprzedaż najlepszych towarów. Pomimo takiej wiedzy niejedna organizacja mierzy się z poważnymi problemami wizerunkowymi.

Do osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej przyczynia się w coraz większym stopniu umiejętne łączenie tradycyjnych i cyfrowych kanałów komunikacji z nabywcami. Jednocześnie należy zauważyć, że funkcje spełniane przez Internet ewoluują. Wyrazem tego jest rosnące znaczenie konsumenta na rynku, który poprzez swoją aktywność w Internecie poważnie wpływa na wizerunek firmy i jej produktów. Social media to już nie moda, ale nowa rzeczywistość. Nie ulega wątpliwości, że serwisy społecznościowe wywierają olbrzymi wpływ na nasze życie – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Stworzyły całkiem nowe możliwości, pozwalające na innowacyjne podejście do komunikacji na linii konsument – marka. Gdzie warto być i jak komunikować się z klientami? Współcześni konsumenci unikają reklam, zamykają się w swoich społecznościach i razem definiują wizerunek marek. Zmiany, które zachodzą w Internecie pokazują nowe możliwości komunikacji. Istniehje tylko jeden warunek, żeby zrozumieć obecnych klientów – należy ich słuchać i z nimi rozmawiać.

Social media to świetny sposób na zwiększenie świadomości marki, rozpoznawalnosć firmy, zdobycie nowych klientów, lub też recenzji odnoszących się do produktów lub usług. Dzięki social mediom budujemy coś w rodzaju lojalnej społeczności, ambasadorów marki, otrzymujemy feedback od klientów, poznajemy zainteresowania i opinie na temat produktów. Prowadząc kanały social media, pamiętajmy o tzw. content marketingu, czyli tzw. marketingu treści.

 

FACEBOOK

Media społecznościowe takie jak Facebook dają szansę na  bardzo  łatwy sposób pokazania się na rynku. Kiedyś przed dokonaniem zakupu, statystyczny klient wchodził do Google, aby poznać produkt/usługę, którą chciał kupić. W dzisiejszych czasach to stwierdzenie jest już nieaktualne - świat się zmienia. Obecnie  większość  klientów  wejdzie najpierw  na  fanpage firmy na Facebooku. Właśnie tam będzie to ich pierwszy kontakt z wybraną firmą.  Odpowiedni dobór zdjęć, tekstu i cała oprawa graficzna muszą być bardzo przemyślane. Facebook to narzędzie wszechczasów, które działa i które diametralnie zmieniło zasady gry w biznesie. Dzisiaj jest najpopularniejszym medium społecznościowym, najchętniej używanym komunikatorem, potężną platformą dla blogów, video oraz transmisji live. Jest też potężnym  narzędziem biznesowym z jednym z  najbardziej rozbudowanych, a zarówno prostych w obsłudze systemów reklamowych, które dostępne są na rynku. Ilość danych, które pozostawiają użytkownicy na Facebooku, to woda na młyn do targetowania potencjalnych klientów, w sektorach B2C, jak również w B2B.



Facebooksocial mediafacebook adsB2Btargetowaniemarketing treścifeedbackmarkakanały social media
6  grudnia  2021
autor: Krzysztof Baran
E-commerce będzie rósł ok. 12% rok do roku.
e-commerce będzie rósł rok do roku średnio 12% rocznie. Już teraz jest zatrzęsienie wakatów w tym sektorze. Firmy ...
16  września  2021
autor: Krzysztof Baran
E-commerce: oto pięć zagranicznych rynków, na które powinni zwrócić uwagę polscy sprzedawcy. ...
Masz ambicję rozwinąć własną firmę w globalną markę internetową? Poznaj swoich przyszłych zagranicznych klientów ...
24  czerwca  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Jak wybrać influencera do współpracy?
W dobie darmowego dostępu do szeregu różnorodnych danych liczbowych warto wiedzieć, o jakie statystyki pytać i jak ...
6  czerwca  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Jakie treści publikować na Facebooku?
Za tworzenie efektywnych treści na Facebooku odpowiada nie tylko ludzka kreatywność. Powodzenie naszej komunikacji zależy ...
29  Maja  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Dlaczego warto nadal inwestować w e-mail marketing?
E-mail marketing jest jedną z najczęściej wykorzystywanych form promocji. Dobrze przygotowane wiadomości mogą ...
23  Maja  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Content is king!
Czy da się ułatwić codzienną pracę nad przygotowywaniem treści? „Content is king” – wiadomo. Któż z osób, ...
18  Maja  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Siła i jakość Personal Branding
Silna marka osobista to prawdziwe wartości, szczera obietnica połączona z jej spełnieniem, odpowiadanie na potrzeby ...
1  Maja  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Potencjał sprzedażowy Instagrama
W tym momencie do potencjału sprzedażowego Instagrama nikogo nie trzeba przekonywać, mimo że praktycznie jeszcze rok temu ...
25  kwietnia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Centrum Danych pod wodą!
Microsoft uruchomił nowe centrum danych, zlokalizowane u wybrzeży archipelagu Orkadów, nieopodal Szkocji. Obiekt ma ...
16  kwietnia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Kilka mitów na temat bezpieczeństwa chmury.
Jeszcze kilka lat temu o chmurze głównie się mówiło, dzisiaj jest to jeden z czynników napędzających biznes. ...
2  kwietnia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Przenieś biznes do sieci!
E-commerce to olbrzymie wirtualne targowisko, na którym każdy - od detalisty po ogromne sieci handlowe - znajdzie ...
27  lutego  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Reklama na Instagramie
Jak wytłumaczyć to, że reklamy, które z każdej strony nas atakują – czy to w realu, czy w Internecie – ...
21  lutego  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
LinkedIn i profil firmowy
LinkedIn to największa biznesowa dzielnica świata – liczba jej „mieszkańców” w listopadzie 2018 r. przekroczyła ...
4  lutego  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
E-maile transakcyjne - działaj skuteczniej!
Mail transakcyjny jest podstawowym narzędziem umożliwiającym kontakt z klientem. Poprzez automatycznie generowane ...
29  stycznia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
W poszukiwaniu dobrej nazwy
Jak pozyskać ciekawą nazwę domeny, gdy wszystkie interesujące są już zajęte? Na jakie kwestie warto zwrócić uwagę?
25  stycznia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Newsletter dla content marketingu?
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form komunikacji marketingowej. Warto pamiętać, że jedynie ok. 4% ...
21  stycznia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Komputer kwantowy - czy będziemy go używać w przyszłości?
Nad komputerami kwantowymi pracują zarówno największe korporacje, jak i start-upy technologiczne. Większość dostawców ...
16  stycznia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Bezpieczeństwo IT w 2019 roku
W nadchodzących latach możemy się jeszcze większego profesjonalizmu i zaawansowania cyberprzestępców. Hakerzy na pewno ...
3  stycznia  2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Generowanie sprzedaży, dzięki newsletterom
Newslettery wciąż są skuteczne, niedrogie w porównaniu z tradycyjnymi mediami i już dawno zapewniły sobie ...
17  grudnia  2018
autor: Grzegorz Tokajuk
Zielone światło dla urządzeń mobilnych, czyli Mobile-First Index.
Firma Google stawia na Mobile-First Index w swojej wyszukiwarce.  Mówiąc najprościej: wyższą pozycję zajmą ...
 
Copyright © 1999-2024 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl