Data publikacji: 25 marca 2015 • Autor: subskrybuj blogHamaki La siesta
Firma LA SIESTA specjalizuje się w projektowaniu, dystrybucji i sprzedaży hamaków z Ameryki Południowej oraz hamaków przeznaczonych dla dzieci, niemowląt i podróżujących.
Od ponad dwudziestu czterech lat LA SIESTA zajumje się hamakami, fotelami wiszącymi i odpowiednimi dla nich systemami mocującymi.
Pierwszy hamak marki LA SIESTA zostaje sprzedany 16-go marca 1991 roku na wystawie landu Rheinland-Pfalz (Nadrenia-Palatynat) w Mainz (Moguncja). W roku 2003 wszystkie hamaki, fotele wiszące oraz systemy mocujące marki LA SIESTA zostały przetestowane przez uznaną niemiecką instytucję TÜV Rheinland i otrzymały one oznakowanie bezpiecznego produktu (GS).
HamacTex® jest włóknem funkcjonalnym, które zostało opracowane przez LA SIESTA specjalnie na potrzeby wyrobu hamaków i foteli wiszących. Włókna te odznaczają się poprzez wysoką odporność na zmienne warunki atmosferyczne.
Jednocześnie są one miękkie i przyjemne w dotyku do tego stopnia, że można je pomylić z bawełną.
W roku 2005 LA SIESTA wprowadza na rynek pierwszy na świecie fotel hamakowy w formacie XXL, do dzisiaj jest nawygodniejszym hamakiem tego typu.
Z wprowadzeniem na rynek JOKI marka LA SIESTA zdobyła serca dzieci. Sekretem JOKI jest wielka poduszka z poliestrowym wypełnieniem, na której dzieci mogą się huśtać, siedzieć lub wtulając się w nią czuć się jak w siódmym niebie.
Po dwudziestu latach doświadczenia z hamakami, marka LA SIESTA wprowadza na rynek lekki hamak z materiału spadochronowego. COLIBRI zaweira zintegrowany system mocujący i wyznacza nowe standardy pod względem komfortu, modnego wyglądu, wyrzymałości i innowacji w dziedzinie hamaków podróżnych. W 2010 roku LA SIESTA wprowadza w swój asortyment drewniany stojak pod hamak. Szczególną uwagę przy opracowywaniu nowego stelaża poświęcono punktom, na których hamak jest mocowany. Gwarantuje on najwyższe bezpieczeństwo i komfort.
W 2010 roku rozszerzono asortyment LA SIESTA o cztery dodatkowe ekologiczne linie produktów: Modesta, Isleña, Botánica i Flora. Oferta ekologicznych hamaków objemuje teraz nie tylko klasyczne hamaki, ale także hamaki z drążkiem, fotele wiszące i hamaki dla niemowląt.
W 2010 roku LA SIESTA otrzymuje nowe Logo. Szczególną cechą nowego znaku rozpoznawczego są subtelne kolory, które wyróżniają się na tle wielobarwnych produktów naszej firmy.
Hamakilasiesta.pl to sklep internetowy, w którym znajdziesz doskonałej jakości hamaki do twojego domu, mieszkania i ogrodu. Sklep hamakilasiesta.pl plasuje się w czołówce najlepszych sklepów internetowych tej branży. Chcemy aby wygląd i najwyższa jakość grafiki oraz oprogramowania funkcjonalnego w naszym sklepie świadczyły o bardzo wysokiej jakości produktów. Naszą witrynę wybrało już wielu polskich Internautów poszukujących wszechstronnej informacji o hamakach oraz pragnących nabyć produkt najwyższej jakości. Nie jesteśmy nowym sklepem, czerpiemy wiedzę z doświadczeń sieci sklepów internetowych z hamakami La Siesta na terenie całej Europy. Hamaki nie są tylko przedmiotami wyposażenia domu - są filozofią życia, do której chcemy przekonać Polaków.
hamakilasiesta.pl jest projektem realizowanym przez Mouton interactive jednego z czołowych dostawców oprogramowania e-commerce w Polsce, pioniera tego rynku. Jesteśmy oficjalnych dystrybutorem hamaków La Siesta. Pragniemy odkrywać dla Państwa Świat Hamaków.
Zapraszamy na stronę: hamakilasiesta.pl
6 grudnia 2021
autor: Krzysztof Baran
E-commerce będzie rósł ok. 12% rok do roku.
e-commerce będzie rósł rok do roku średnio 12% rocznie. Już teraz jest zatrzęsienie wakatów w tym sektorze. Firmy ...
16 września 2021
autor: Krzysztof Baran
E-commerce: oto pięć zagranicznych rynków, na które powinni zwrócić uwagę polscy sprzedawcy. ...
Masz ambicję rozwinąć własną firmę w globalną markę internetową? Poznaj swoich przyszłych zagranicznych klientów ...
24 czerwca 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Jak wybrać influencera do współpracy?
W dobie darmowego dostępu do szeregu różnorodnych danych liczbowych warto wiedzieć, o jakie statystyki pytać i jak ...
6 czerwca 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Jakie treści publikować na Facebooku?
Za tworzenie efektywnych treści na Facebooku odpowiada nie tylko ludzka kreatywność. Powodzenie naszej komunikacji zależy ...
29 Maja 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Dlaczego warto nadal inwestować w e-mail marketing?
E-mail marketing jest jedną z najczęściej wykorzystywanych form promocji. Dobrze przygotowane wiadomości mogą ...
23 Maja 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Content is king!
Czy da się ułatwić codzienną pracę nad przygotowywaniem treści? „Content is king” – wiadomo. Któż z osób, ...
18 Maja 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Siła i jakość Personal Branding
Silna marka osobista to prawdziwe wartości, szczera obietnica połączona z jej spełnieniem, odpowiadanie na potrzeby ...
1 Maja 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Potencjał sprzedażowy Instagrama
W tym momencie do potencjału sprzedażowego Instagrama nikogo nie trzeba przekonywać, mimo że praktycznie jeszcze rok temu ...
25 kwietnia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Centrum Danych pod wodą!
Microsoft uruchomił nowe centrum danych, zlokalizowane u wybrzeży archipelagu Orkadów, nieopodal Szkocji. Obiekt ma ...
16 kwietnia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Kilka mitów na temat bezpieczeństwa chmury.
Jeszcze kilka lat temu o chmurze głównie się mówiło, dzisiaj jest to jeden z czynników napędzających biznes. ...
2 kwietnia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Przenieś biznes do sieci!
E-commerce to olbrzymie wirtualne targowisko, na którym każdy - od detalisty po ogromne sieci handlowe - znajdzie ...
27 lutego 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Reklama na Instagramie
Jak wytłumaczyć to, że reklamy, które z każdej strony nas atakują – czy to w realu, czy w Internecie – ...
21 lutego 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
LinkedIn i profil firmowy
LinkedIn to największa biznesowa dzielnica świata – liczba jej „mieszkańców” w listopadzie 2018 r. przekroczyła ...
4 lutego 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
E-maile transakcyjne - działaj skuteczniej!
Mail transakcyjny jest podstawowym narzędziem umożliwiającym kontakt z klientem. Poprzez automatycznie generowane ...
29 stycznia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
W poszukiwaniu dobrej nazwy
Jak pozyskać ciekawą nazwę domeny, gdy wszystkie interesujące są już zajęte? Na jakie kwestie warto zwrócić uwagę?
25 stycznia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Newsletter dla content marketingu?
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form komunikacji marketingowej. Warto pamiętać, że jedynie ok. 4% ...
21 stycznia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Komputer kwantowy - czy będziemy go używać w przyszłości?
Nad komputerami kwantowymi pracują zarówno największe korporacje, jak i start-upy technologiczne. Większość dostawców ...
16 stycznia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Bezpieczeństwo IT w 2019 roku
W nadchodzących latach możemy się jeszcze większego profesjonalizmu i zaawansowania cyberprzestępców. Hakerzy na pewno ...
3 stycznia 2019
autor: Grzegorz Tokajuk
Generowanie sprzedaży, dzięki newsletterom
Newslettery wciąż są skuteczne, niedrogie w porównaniu z tradycyjnymi mediami i już dawno zapewniły sobie ...
17 grudnia 2018
autor: Grzegorz Tokajuk
Zielone światło dla urządzeń mobilnych, czyli Mobile-First Index.
Firma Google stawia na Mobile-First Index w swojej wyszukiwarce. Mówiąc najprościej: wyższą pozycję zajmą ...