Stworzyliśmy portal programu partnerskiego Cyberklub dla firmy ALD Automotive.
Cyberklub powstał z myślą o przedstawicielach handlowych zajmujących się sprzedażą samochodów, a tym samym, biorących udział w procesie wynajmu długoterminowego
i zarządzaniu flotami pojazdów.
Portal umożliwia wymianę informacji pomiędzy stacjami dealerskimi a firmą ALD. Jest także próbą wynagrodzenia firm współpracujących z ALD. Oferuje cyberklubowiczom szereg udogodnień i prezentów w zamian za partnerstwo i współpracę.
Wykorzystane technologie:
Macromedia Flash, PHP, moduły CRM, CMS
Cele do zrealizowania i ich realizacja:
Główną ideą przy tworzeniu portalu Cyberklubu było umożliwienie współpracy firmom dealerskim z ALD.
Portal Cyberklub ma stanowić centrum wymiany informacji
i oferować nagrody swoim członkom.
Zatem realizacja wymagała zastosowania modułu CRM
i Extranetu.
W celu uatrakcyjnienia portalu, wdrożyliśmy szereg gier flash’owych, tapety, nowoczesne animacje.
Rezultat:
Portal umożliwia korzystanie z zasobów ofertowych ALD.
Dzięki niezwykłej funkcjonalności wykorzystanych modułów
oraz innowacyjnym uzupełnieniom przekazu, stworzony portal zachęca pracowników stacji dealerskich do podjęcia współpracy z ALD.