Nelro Data nie zwalnia tempa, a liczba produktów dystrybuowanych przez firmę w naszym kraju stale rośnie. Do oferty oficjalnego sklepu trafiły urządzenia elektroniki użytkowej, charakteryzujące się wysoką jakością, bezpieczeństwem użytkowania i niezawodnością.
Celem projektu było stworzenie responsywnego sklepu internetowego zgodnego z koncepcją Klienta. Efektem jest interaktywna, nieszablonowa witryna, która podkreśla unikatowy charakter Nelro Data.
Strona stworzona została według koncepcji Responsive Web Design, dzięki czemu zapewniony jest optymalny układ treści od 320 do 1280 pikseli. W ramach zapewnienia prostoty obsługi strony content zarządzany jest przez autorski system CMS, wykonany w technologii PHP, HTML, CSS oraz JavaScript. Wypracowana koncepcja sklepu, na poziomie architektury informacji jak również szablonów graficznych, podkreśla innowacyjny charakter marki.
Sklep zintegrowano z płatnościami PayU i Facebookiem oraz zoptymalizowano go pod wyszukiwarki internetowe.
Za koncept i wdrożenie projektu odpowiada MOUTON interactive.