Dwa nowe wyzwania – dwie prezentacje produktowe dla firmy Bartek: wiosna-lato 2007 (po wprowadzeniu kolekcji) oraz jesień-zima 2007 prezentująca świeżo zaprojektowane modele obuwia.
Bartek – producent wysokiej jakości obuwia dziecięcego. Produkty są zarówno bezpieczne (stopa dziecka czuje się w nich komfortowo i prawidłowo się rozwija), a także zgodne z najnowszymi trendami mody, 'północny wiatr', 'monsoon tutti frutti', 'romantic folk', 'casual vintage', 'złota baśń'.
Prezentacja multimedialna to obecnie najskuteczniejsze narzędzie marketingowe, dlatego też wybrano taką formę przedstawienia firmy i jej produktów. Oba projekty były wykonane na potrzeby zaprezentowania zalet, cech wyróżniających i innych ważnych informacji dotyczących obuwia danej kolekcji.
Wykorzystując multimedialne możliwości technologii Flash, stworzyliśmy dynamiczne prezentacje wyposażone w mechanizmy nawigacyjne. Zaimplementowany podkład dźwiękowy i oprawa lektorska dodatkowo wzmacnia siłę przekazu. Treści osadzone zostały w powiązanych tematycznie kompozycjach graficznych nasyconych barwami i specyficznymi elementami marki, co wpływa na zapamiętywanie cech charakterystycznych poszczególnych kolekcji.