Wzięliśmy udział w kampanii reklamowej Persil – Relaunch
– przygotowaliśmy prezentację produktową.
Prezentacja odbyła się w kwietniu b.r. w Lizbonie.
Przedsięwzięcie prezentuje udoskonaloną recepturę,
nową szatę graficzną oraz analizę wyników badań rynkowych nad ulepszonymi produktami Persil. Kampania silnie wspierana przez media – spoty reklamowe w TV; atrakcyjne materiały reklamowe – plakaty, ulotki, foldery handlowe.
Po przeanalizowaniu oczekiwań Klienta, staraliśmy się
stworzyć atrakcyjny wizerunek przedmiotu, a jednocześnie rzetelny przekaz informacji. Przy doborze formy graficznej, kierowaliśmy się chęcią wyeksponowania nowych właściwości prezentowanych produktów, tak by projekt stał się unikatowy
i optymalnie dostosowany do potrzeb Klienta.
Dynamika prezentacji i ożywiona szata graficzna
– dzięki wykorzystaniu technologii Flash.
Całość uzupełniona podkładem muzycznym.