Uruchomiliśmy sklep internetowy z produktami i gadżetami Nestlé FoodServices.
Oferta sklepu obejmuje materiały reklamowe 4 marek: Nescafé, Winiary, Maggi i Boundi. Serwis jest dedykowany przedstawicielom handlowym oraz właścicielom lokali gastronomicznych. Sklep przeznaczony dla zamkniętej grupy użytkowników, jedynie zarejestrowani klienci (rejestrację poprzedza weryfikacja danych) mają możliwość składania zamówień. Zastosowaliśmy nowe rozwiązanie – opcja
Cele do zrealizowania
Oprogramowanie projektu przygotowanego przez firmę
Naszym zadaniem w projekcie Nestlé FoodServices było całościowe oprogramowanie modułów funkcjonalności serwisu. Z wykorzystaniem niezawodnych technologii, PHP i JavaScript oraz baz danych SQL, uruchomiliśmy prosty w użytkowaniu sklep przyjazny użytkownikowi. Design opatrzony został tematycznymi grafikami, co przyczyniło się do zwiększenia intuicyjności oraz atrakcyjności sklepu.
Stworzenie panelu CMS
Wdrożyliśmy panel administracyjny oparty na systemie CMS. Administrator serwisu otrzymał proste w obsłudze narzędzie, dzięki któremu ma możliwość łatwego dokonania zmian oraz obsługi zamówień.
Efekty wdrożeń
Czytelna struktura serwisu, dynamiczne intuicyjne menu ułatwia szybkie docieranie do produktów; serwis spełnia swoje główne założenie – wysokiej użyteczności.
Zaawansowany CMS pozwala na szybkie aktualizowanie oferty, publikowanie aktualności, łatwe zarządzanie zamówieniami.