Uruchomiliśmy nowy serwis internetowy Stowarzyszenia ProMarka.
ProMarka to Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych. Jego podstawowym celem jest szeroko rozumiane działanie na rzecz budowania, promowania i ochrony znaku towarowego - marki - jako sposobu wyróżnienia produktu, a także ochrona produktów markowych i ich wytwórców. ProMarka aktywnie współpracuje z Parlamentem, administracją rządową, organizacjami społecznymi, pozarządowymi oraz innymi instytucjami. Promarka wspiera oraz inspiruje badania i analizy w zakresie ochrony marki, a także opiniuje projekty legislacyjne z zakresu własnych zadań statutowych, dotyczących w szczególności: ochrony własności intelektualnej, ochrony praw konsumentów.
Nasze cele i realizacja
Zaprojektowanie funkcjonalnej witryny, która w przejrzysty i ciekawy sposób będzie prezentowała zawarte w niej informacje, a użytkownik będzie mógł w łatwy sposób dotrzeć do poszukiwanych informacji,
Intuicyjna nawigacja umożliwiająca szybki dostęp do poszukiwanych informacji w bogatej zawartości tekstowej, sposób prezentacji treści - bardziej interaktywny i multimedialny,
Szata graficzna, w której dominujące barwy to biel i fiolet, nawiązuje do nowoczesności i elegancji,
Wdrożenie ekstranetu, który stał się cennym kanałem komunikacji wewnętrznej ze wszystkimi firmami członkowskimi,
Funkcjonalny panel administracyjny, pozwalający w łatwy i szybki sposób zarządzać zawartością serwisu,
Efektowne elementy flash’owe uatrakcyjniają design.
W efekcie naszych kreatywnych starań otrzymaliśmy serwis o wysokiej funkcjonalności i estetyce.
A oto komentarz pani Sylwi Sasal, specjalisty ds. Public Relations ze Stowarzyszenia ProMarka:
"Naszym celem było stworzenie oryginalnego projektu, który będzie wyróżniał się na tle innych portali internetowych. Mam nadzieję, że atrakcyjny layout, interesująca zawartość tekstowa, funkcjonalność i ciekawe rozwiązania techniczne zyskają uznanie wśród internautów."