Przygotowaliśmy prezentację nowej serii body kosmetyków marki Lirene.
Prezentacja stanowi początek procesu dystrybucji nowej serii kosmetycznej obejmującej podserie: body shaping, body exclusive, body colour oraz body anti-cellulite.
Wprowadzenie na rynek nowych produktów marki Lirene poprzedziło przedstawienie założeń i całego planu wdrażania. Projekt prezentuje sposoby wprowadzania oferty na rynek, narzędzia efektywnych działań dystrybucyjnych oraz plany sprzedaży.
Do naszych zadań należało opracowanie struktury prezentacji, wybór technologii, dobór podkładu muzycznego.
Do przygotowania prezentacji wykorzystaliśmy rozszerzone możliwości multimedialne programu Microsoft PowerPoint. Chcąc udoskonalić efekty realizacji zastosowaliśmy technologię Flash, wyposażyliśmy prezentację ożywioną kolorystyką, elementami dynamicznymi, podkładem dźwiękowym.
Efekt: atrakcyjny pokaz slajdów bogatych w grafikę
a jednocześnie przejrzyście prezentujących informacje; animacje; efekty multimedialne.
Stworzyliśmy skuteczne narzędzie służące do aktywnego przekazywania informacji.