Prezentacja multimedialna będąca inauguracją wejścia na rynek nowej linii kosmetyków młodzieżowych firmy Dr Irena Eris-seria Under Twenty.
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris stworzyło nowy wizerunek serii przeznaczonej do pielęgnacji cer młodych. Stara linia kosmetyków została zastąpiona nową, bardziej rozbudowaną produktowo, podzieloną na dwie odrębne linie tj. -Under Twenty - seria przeciwtrądzikowa oraz Under Twenty - seria pielęgnacyjna.
Zadania dla firmy:
Stworzenie barwnej prezentacji multimedialnej wykorzystującej najnowsze nośniki technologiczne. Przedstawienie relacji oraz klasyfikacji poszczególnych marek młodzieżowych w segmencie kosmetyków dla nastolatek. Wyeksponowanie charakterystycznych cech nowej linii takich jak:
- wysoka jakość za dobrą cenę,
- światowość / europejskość marki
- popularność, powszechność
- nowoczesność, innowacyjność
- skuteczność
- atrakcyjność wizerunku, jego młodzieńczość
Narzędzia i realizacja:
Prezentacja została wykonana przy użyciu technologii Macromedia Flash, z wykorzystaniem materiału video w formacie DivX. Głównym elementem integrującym cały pokaz było osadzenie całości w programie Microsoft PowerPoint, co dawało łatwość obsługi dla prowadzących konferencję handlową.
Rezultat:
Stworzenie dynamicznej prezentacji łączącej w sobie postrzegane cechy produktów z ich walorami estetycznymi. Jasny, rzetelny przekaz informacji podczas inauguracji rynkowej marki Under Twenty.