Nowy wizerunek portalowy Lirene Dermoprogram.
Nowa marka kosmetyczna Lirene Dermoprogram to szeroka gama produktów umożliwiająca konsumentkom kompleksową pielęgnację twarzy i ciała, niezależnie od typu skóry i wieku. Produkty spełniają wszelkie wymagane normy międzynarodowe. Skuteczność ich działania potwierdzona została badaniami przeprowadzonymi w Centrum Naukowo – Badawczym Dr Irena Eris oraz opiniami konsumentów. Cechą nowej marki jest również jej przystępność cenowa.
Wykorzystane technologie:
PHP, Flash, moduł CMS, moduł do wyrażania swojej opinii.
Cele do zrealizowania:
- stworzenie innowacyjnego wizerunku Lirene,
- zwiększenie atrakcyjności i przejrzystości stron internetowych Lirene,
- pełna oferta produktowa Lirene w czytelnej szacie, łatwy dostęp do informacji,
- możliwość szybkich aktualizacji strony,
- wzbogacenie strony o moduł Twoja opinia i forum,
- nowy moduł aktualności, dający możliwość atrakcyjnego przekazu informacji o nowościach,
- cztery wersje językowe.
Realizacja:
Wizerunek portalowy Lirene zmodyfikowaliśmy w celu podniesienia wygody i komfortu użytkowania. Mając na uwadze wzrastające zainteresowanie i zapotrzebowanie na produkty
z serii Lirene, dostosowaliśmy wizerunek do potrzeb.
Nowy design to flash’owe menu, stonowane pastelowe kolory, jasność i przejrzystość, urozmaicone elementami animacjami.
Mapa strony i wyszukiwarka ułatwiają użytkownikowi dostęp
do informacji.
Rezultat:
Nowy wizerunek portalowy Lirene skutecznie zachęca odwiedzającego do wejścia w świat produktów.
Atrakcyjny design wzbogaca treść. Innowacyjność rozwiązania skutecznie zwiększa liczbę użytkowników portalu.