Aktualizacja serwisu www.undertwenty.pl. Seria kosmetyków Under Twenty została wzbogacona nową podserią 'boys'.
W serwisie zaprezentowane zostały również dwa nowe kosmetyki z serii pielęgnacyjnej.
Marka Under Twenty prezentuje absolutną nowość:
dwa wyjątkowe żele stworzone specjalnie dla chłopaków.
Podseria pielęgnacyjna wzbogacona została nowymi fascynującymi produktami o subtelnym świeżym zapachu
i udoskonalonych właściwościach.
Design stron serwisu prezentujących nową podserię
utrzymuje styl właściwy dla całej serii. Projekt został
wykonany w technologii Flash. Szata graficzna, utrzymana
w nasyconej kolorystyce, zaciekawia i przyciąga uwagę odbiorcy. Atrakcyjność strony podnoszą także jej dynamiczne elementy. Umieszczone na stronie motywy przedstawiają właściwy charakter prezentowanych produktów, wzbudzają uczucie świeżości, rześkości i energizującej mocy.
Dwa nowe produkty z serii pielęgnacyjnej to „słodka niespodzianka” dla sympatyków serii Under Twenty.
Widoczny motyw arbuza osadzony w letniej, barwnej szacie graficznej pobudza zmysły odbiorcy.
Innowacyjność przekazu informacji oraz częste aktualizacje sprawiają, że serwis jest chętniej i częściej odwiedzany
nie tylko przez ludzi „poniżej dwudziestki”.
Serwis jest dostępny również w wersji angielskiej.