Pharmaceris – nowa jakość marki, nowy wizerunek, nowy serwis www.
Dermokosmetyki Pharmaceris zostały stworzone z myślą o pielęgnacji skóry wymagającej specjalnego traktowania. Dzięki zastosowaniu najnowszych odkryć z zakresu kosmetologii oraz najwyższej jakości surowców farmaceutycznych marka Pharmaceris zapewnia skuteczną i bezpieczną pielęgnację skóry twarzy i ciała.
Cel
Marka Pharmaceris została oddzielona od marki głównej Dr Irena Eris. Ponadto udoskonalone zostały receptury produktów, marka została powiększona o 3 nowe serie (Pharmaceris D, P, X), zmieniona szata graficzna opakowań oraz logo. Nowy serwis to kreacja przedstawiająca odświeżoną i poszerzoną markę Pharmaceris, wspierająca identyfikację graficzną marki, a także będąca wyczerpującym źródłem informacji o produktach i seriach.
Realizacja
Wykonując prace projektowe skupiliśmy się na pełnym oddaniu nowego wizerunku marki. Szata graficzna nawiązuje do barw poszczególnych linii. Proces realizacji obejmował szeroki zakres wdrożeń (w oparciu o technologie Flash i PHP) od rozbudowanego katalogu produktów po implementację interaktywnych formularzy.
Kartę produktu zintegrowaliśmy z kartą w sklepie online. Użytkownik serwisu ma pełny dostęp do informacji o wybranym produkcie wzbogaconych grafikami przedstawiającymi wyniki badań. | |
Formularz kontaktowy pozwalający zgłosić problem skórny w celu uzyskania fachowej porady dermatologa. | |
Interaktywny test skóry określający rodzaj skóry. | |
Wyczerpujące informacje o skórze i jej problemach wsparte grafikami. | |
Intuicyjna struktura menu i wygodna nawigacja. |
Efekt
Funkcjonalny, przejrzysty i stworzony z myślą o użytkowniku serwis, niezbędny w prowadzeniu skutecznej promocji nowej odsłony marki Pharmaceris w Internecie.