HOME  •  AKTUALNOŚCI

20  grudnia  2007

Firmę NIK – producenta obuwia, wsparliśmy nowym atrakcyjnym serwisem internetowym.

Uruchomienie nowego serwisu zapewnia firmie większą dostępność oferty, zaś zastosowanie nowoczesnych rozwiązań gwarantuje wzmocnienie wizualne marki na rynku, a co za tym idzie, wzrost zainteresowania potencjalnej klienteli.

Firmę NIK – producenta obuwia, wsparliśmy nowym atrakcyjnym serwisem internetowym.

NIK to silna marka o ugruntowanej pozycji rynkowej, wyróżniająca się wysoką świadomością wśród klientów. Kilkanaście lat doświadczeń w sprzedaży obuwia w Polsce oraz obecność na wielu rynkach zagranicznych rokuje sukcesy w perspektywie następnych lat. Potrzeba wzmocnienia wizerunku w Internecie stała się niezbędnym procesem, my mieliśmy zaszczyt w nim uczestniczyć.

Główne cele i założenia projektu www.nik.com.pl:
• Zaprojektowanie efektownej kreacji podkreślającej i wzmacniającej wizerunek firmy; czarno-czerwona kompozycja szaty graficznej – nawiązująca do barw logotypu marki.
• Szerokie zastosowanie możliwości technologii Flash do prezentacji obuwia oraz lokalizacji punktów sprzedaży i dystrybucji.
• Implementacja wyszukiwarek umożliwiających użytkownikowi szybkie dotarcie do celu.
• Wdrożenie zaawansowanego CMS, dającego szereg możliwości administratorowi serwisu.
• Uatrakcyjnienie całości modułem gadżetów – oferta alternatywna dla znudzonych internautów.

Niezwykle ważnym etapem w procesie tworzenia serwisu było zaprojektowanie unikatowego designu wyróżniającego markę na rynku, wzmacniającego identyfikację wizualną firmy. Projekt musiał spełniać kryteria nowoczesności a jednocześnie sprostać oczekiwaniom szerokiej grupy potencjalnych odbiorców. Podstawową stała się potrzeba ciekawych unikalnych rozwiązań. Bogatą ofertę produktową firmy zaprezentowaliśmy w atrakcyjnej oprawie dynamicznej flash’owej galerii. Zawartość galerii w pełni zarządzana z poziomu panelu administracyjnego. Konieczność częstej aktualizacji oferty nie stanowi tu żadnego problemu, całość została zintegrowana z bazą danych, w pełni zarządzaną przez administratora. Zasięg dystrybucji i rozmieszczenie sklepów zobrazowaliśmy na dynamicznych flash’owych mapkach z zaimplementowaną wyszukiwarką. Uzupełnieniem całości jest moduł gadżetów, który tworzą tapety, wygaszacze ekranów, materiały do pobrania, np. kalendarze oraz moduł wysyłki e-kartki.

Uruchomienie nowego serwisu zapewnia firmie większą dostępność oferty, zaś zastosowanie nowoczesnych rozwiązań gwarantuje wzmocnienie wizualne marki na rynku, a co za tym idzie, wzrost zainteresowania potencjalnej klienteli.

http://www.nik.com.pl/

WWW.NIK.COM.PL




OSTATNIE WDROŻENIA Z POWIĄZANYCH DZIAŁÓW


AKTUALNOŚCI Z POWIĄZANEJ BRANŻY

DZIAŁ
InternetInternet Case StudiesKatalog produktówE-commerceResponsive Web DesignCRMCMSIntranetExtranetmoduł PREmarketingEmarketing Case StudiesPozycjonowanieIndeksacjaBiuletyn onlineKampanie banneroweStatystykiMultimediaMultimedia Case StudiesPrezentacje multimedialneKonferencjeKioski multimedialneKreacjaKreacja Case StudiesAnimacjaDTPCorporate IDDruk wielkoformatowyProjekty graficzne
BRANŻA
Odzież, obuwie, dodatkiDom i ogródDla dzieciPrzemysł, usługi, maszyny i urządzeniaZdrowie i urodaMotoryzacjaPrzemysł spożywczyDla zwierzątSport i wypoczynekKultura i rozrywkaFinanse i prawoStowarzyszenia i organizacjeUrzędy i instytucje
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl