• slidebg1
HOME  •  AKTUALNOŚCI

26  lutego  2016

Wittchen uruchomił widgety rekomendacyjne MOUTON QuarticON

Wittchen, sklep zbudowany na platformie MOUTON e-commerce, zintegrował moduł QuarticON, wdrażając personalizowane rekomendacje, które dopasowują produkty do indywidualnych zachowań użytkowników

Do implementacji skryptów QuarticON  doszło dzięki współpracy z partnerem technologicznym firmy Quartic - Mouton Interactive.

 

Produkty wybrane są  przez nasz algorytm i wyświetlają się w trzech kluczowych miejscach na stronie sklepu.  Na stronie głównej przedstawiamy ofertę wybraną dla odwiedzającego, na karcie produktu system wybiera podobny, a w koszyku znajdziemy produkty komplementarne.  Prostota implementacji z platformą Quartic, pozwala ograniczyć czas wdrożenia do minimum.  – Mówi Krzysztof Baran z Mouton Interactive. 

 

System rekomendacji QuarticON zapamiętuje ścieżkę zachowań klienta na stronie, notuje jakie produkty klient przegląda i które decyduje się zakupić. Co więcej, pozyskane informacje gromadzi automatycznie i przekazuje je klientowi w czasie rzeczywistym.  Mechanizm podnosi liczbę dokonywanych transakcji, wartość koszyka, konwersję i współczynnik odsłon CTR.


Nasi Klienci wyraźnie obserwują, że mechanizm rekomendacji QuarticON  pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży w ich sklepach internetowych, gdzie zaimplementowany jest nasz silnik – Mówi Przemysław Mańkowski CEO w QuarticON.


Jesteśmy w takim momencie, gdy co drugi polski użytkownik sieci robi zakupy online, a co ważne - robi je coraz częściej.  Działając w sektorze Fashion wszyscy zdajemy sobie sprawę,  jak ważny jest proces  sprzedaży.  System rekomendacji wykorzystuje m.in. funkcję up-sellingu jako jedną z kluczowych  technik sprzedaży– mówi Piotr Kierzkowski Dyrektor e-commerce i logistyki Wittchen.  Takie rozwiązanie okazało się niezbędne szczególnie,  gdy wzięliśmy pod uwagę, jak prężnie i w ilu kanałach działa konkurencja. Notujemy kilka tysięcy sztuk sprzedaży na naszym portalu, a konwersje z widgetów rekomendacyjnych przewyższają 1% a CTR już ponad 10%.




OSTATNIE WDROŻENIA Z POWIĄZANYCH DZIAŁÓW


AKTUALNOŚCI Z POWIĄZANEJ BRANŻY

DZIAŁ
InternetInternet Case StudiesKatalog produktówE-commerceResponsive Web DesignCRMCMSIntranetExtranetmoduł PREmarketingEmarketing Case StudiesPozycjonowanieIndeksacjaBiuletyn onlineKampanie banneroweStatystykiMultimediaMultimedia Case StudiesPrezentacje multimedialneKonferencjeKioski multimedialneKreacjaKreacja Case StudiesAnimacjaDTPCorporate IDDruk wielkoformatowyProjekty graficzne
BRANŻA
Odzież, obuwie, dodatkiDom i ogródDla dzieciPrzemysł, usługi, maszyny i urządzeniaZdrowie i urodaMotoryzacjaPrzemysł spożywczyDla zwierzątSport i wypoczynekKultura i rozrywkaFinanse i prawoStowarzyszenia i organizacjeUrzędy i instytucje
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl