Do implementacji skryptów QuarticON doszło dzięki współpracy z partnerem technologicznym firmy Quartic - Mouton Interactive.
Produkty wybrane są przez nasz algorytm i wyświetlają się w trzech kluczowych miejscach na stronie sklepu. Na stronie głównej przedstawiamy ofertę wybraną dla odwiedzającego, na karcie produktu system wybiera podobny, a w koszyku znajdziemy produkty komplementarne. Prostota implementacji z platformą Quartic, pozwala ograniczyć czas wdrożenia do minimum. – Mówi Krzysztof Baran z Mouton Interactive.
System rekomendacji QuarticON zapamiętuje ścieżkę zachowań klienta na stronie, notuje jakie produkty klient przegląda i które decyduje się zakupić. Co więcej, pozyskane informacje gromadzi automatycznie i przekazuje je klientowi w czasie rzeczywistym. Mechanizm podnosi liczbę dokonywanych transakcji, wartość koszyka, konwersję i współczynnik odsłon CTR.
Nasi Klienci wyraźnie obserwują, że mechanizm rekomendacji QuarticON pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży w ich sklepach internetowych, gdzie zaimplementowany jest nasz silnik – Mówi Przemysław Mańkowski CEO w QuarticON.
Jesteśmy w takim momencie, gdy co drugi polski użytkownik sieci robi zakupy online, a co ważne - robi je coraz częściej. Działając w sektorze Fashion wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest proces sprzedaży. System rekomendacji wykorzystuje m.in. funkcję up-sellingu jako jedną z kluczowych technik sprzedaży– mówi Piotr Kierzkowski Dyrektor e-commerce i logistyki Wittchen. Takie rozwiązanie okazało się niezbędne szczególnie, gdy wzięliśmy pod uwagę, jak prężnie i w ilu kanałach działa konkurencja. Notujemy kilka tysięcy sztuk sprzedaży na naszym portalu, a konwersje z widgetów rekomendacyjnych przewyższają 1% a CTR już ponad 10%.