HOME  •  AKTUALNOŚCI

28  lutego  2002

Uczestniczymy w kampanii medialnej nowej marki kosmetycznej wprowadzanej na rynek polski - PRIVI.

MOUTON interactive uczestniczy w kampanii medialnej nowej marki kosmetycznej wprowadzanej na rynek polski. Pomagamy wykreować wizerunek internetowy kosmetyków PRIVI.

Na pczątku lutego 2002 zakończone zostały prace nad rozbudowanym serwisem internetowym: www.privi.pl MOUTON interactive uczestniczymy w kampanii medialnej nowej marki kosmetycznej wprowadzanej na rynek polski. Pomagamy wykreować wizerunek internetowy kosmetyków PRIVI. Strona wykonana została w dwóch wersjach - dynamiczna, prezentacja FLASH oraz statyczna strona HTML. Data premiery serwisu pokrywa się z datą emisji materiałów promocyjnych marki, zapraszamy do porównania wizerunków!




OSTATNIE WDROŻENIA Z POWIĄZANYCH DZIAŁÓW


AKTUALNOŚCI Z POWIĄZANEJ BRANŻY

DZIAŁ
InternetInternet Case StudiesKatalog produktówE-commerceResponsive Web DesignCRMCMSIntranetExtranetmoduł PREmarketingEmarketing Case StudiesPozycjonowanieIndeksacjaBiuletyn onlineKampanie banneroweStatystykiMultimediaMultimedia Case StudiesPrezentacje multimedialneKonferencjeKioski multimedialneKreacjaKreacja Case StudiesAnimacjaDTPCorporate IDDruk wielkoformatowyProjekty graficzne
BRANŻA
Odzież, obuwie, dodatkiDom i ogródDla dzieciPrzemysł, usługi, maszyny i urządzeniaZdrowie i urodaMotoryzacjaPrzemysł spożywczyDla zwierzątSport i wypoczynekKultura i rozrywkaFinanse i prawoStowarzyszenia i organizacjeUrzędy i instytucje
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl