HOME  •  AKTUALNOŚCI

16  sierpnia  2005

Stworzyliśmy nową witrynę internetową stanowiącą prezentację oferty firmy Dr Irena Eris - linii kosmetyków młodzieżowych z serii Under Twenty.

Chcieliśmy zaprezentować ciekawe, a zarazem nowatorskie rozwiązanie, toteż formy prezentacji były dobierane z myślą o ciągle rosnących potrzebach i oczekiwaniach odbiorcy.

Stworzyliśmy nową witrynę internetową stanowiącą prezentację oferty firmy Dr Irena Eris - linii kosmetyków młodzieżowych z serii Under Twenty.

 

Seria Under Twenty przeznaczona do pielęgnacji młodych cer podzielona jest na dwie odrębne linie - serię przeciwtrądzikową i pielęgnacyjną. Potencjalną grupą odbiorców są osoby młode, toteż sposób przekazu informacji został dostosowany do potrzeb i oczekiwań odbiorcy.
Podstawą projektu była analiza potrzeb osób młodych. Chcieliśmy zaprezentować ciekawe, a zarazem nowatorskie rozwiązanie, toteż formy prezentacji były dobierane z myślą o ciągle rosnących potrzebach i oczekiwaniach odbiorcy.

 

 

Wykorzystane technologie: PHP, Flash, moduły CRM i CMS.

 

 

Zadania dla firmy:
- stworzenie łatwej w obsłudze i przejrzystej witryny umożliwiającej przekaz informacji ogólnych i szczegółowych o kosmetykach,
- poinformowanie o możliwości zakupu (link do sklepu internetowego),
- stworzenie przyciągającej i atrakcyjnej wizualnie witryny – rola reklamowa projektu,
- wyeksponowanie cech charakteryzujących daną linię kosmetyków,
- umożliwienie dostępu do większej ilości informacji (subskrypcja),
- stworzenie możliwości administrowania stronami.

 

 

Formy i metody prezentacji:
- barwna grafika,
- ciekawe obrazy,
- wykorzystanie dźwięku,
- bannery i animowane elementy
- hasła i teksty przyciągające uwagę odbiorcy, ‘nowoczesność’,’ innowacyjność’, ‘skuteczność’,...
- zamieszczenie katalogu produktów

 

 

Wykonanie:
Dzięki zastosowaniu technologii Flash i PHP stworzyliśmy dynamiczny serwis pozwalający w prosty sposób dotrzeć do szukanych informacji. Moduł CMS umożliwia administratorom serwisu łatwo i szybko zarządzać elementami serwisu takimi jak teksty i elementy graficzne.

 

 

Rezultat:
Witryna internetowa Under Twenty dzięki zastosowanym technologiom i narzędziom stała się interaktywnym źródłem informacji. Poprzez wyeksponowanie walorów jakościowych i estetycznych produktów, przyczyniliśmy się jednocześnie do reklamy marki.
Jesteśmy przekonani, że witryna jest interesującym i wyczerpującym źródłem informacji o nowej serii kosmetyków Dr Irena Eris.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


http://undertwenty.com.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UNDERTWENTY.COM.PL




OSTATNIE WDROŻENIA Z POWIĄZANYCH DZIAŁÓW


AKTUALNOŚCI Z POWIĄZANEJ BRANŻY

DZIAŁ
InternetInternet Case StudiesKatalog produktówE-commerceResponsive Web DesignCRMCMSIntranetExtranetmoduł PREmarketingEmarketing Case StudiesPozycjonowanieIndeksacjaBiuletyn onlineKampanie banneroweStatystykiMultimediaMultimedia Case StudiesPrezentacje multimedialneKonferencjeKioski multimedialneKreacjaKreacja Case StudiesAnimacjaDTPCorporate IDDruk wielkoformatowyProjekty graficzne
BRANŻA
Odzież, obuwie, dodatkiDom i ogródDla dzieciPrzemysł, usługi, maszyny i urządzeniaZdrowie i urodaMotoryzacjaPrzemysł spożywczyDla zwierzątSport i wypoczynekKultura i rozrywkaFinanse i prawoStowarzyszenia i organizacjeUrzędy i instytucje
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl