HOME  •  AKTUALNOŚCI

21  marca  2005

Dla Henkel Polska przygotowaliśmy prezentację produktową nowego produktu marki Persil - "Persil sensitive".

Promocja marki i produktu. Analiza pozycji rynkowej produktu.

Dla Henkel Polska przygotowaliśmy prezentację produktową nowego produktu marki Persil - "Persil sensitive" - inauguracja wejścia produktu na rynek. Nowy produkt zawiera specjalnie opracowaną, łagodną kompozycję zapachową, która nie zawiera składników mogących wywołać podrażnienia skóry lub alergie.
Promocja marki i produktu. Analiza pozycji rynkowej produktu.

Prezentacja w technologii Macromedia flash.




OSTATNIE WDROŻENIA Z POWIĄZANYCH DZIAŁÓW


AKTUALNOŚCI Z POWIĄZANEJ BRANŻY

DZIAŁ
InternetInternet Case StudiesKatalog produktówE-commerceResponsive Web DesignCRMCMSIntranetExtranetmoduł PREmarketingEmarketing Case StudiesPozycjonowanieIndeksacjaBiuletyn onlineKampanie banneroweStatystykiMultimediaMultimedia Case StudiesPrezentacje multimedialneKonferencjeKioski multimedialneKreacjaKreacja Case StudiesAnimacjaDTPCorporate IDDruk wielkoformatowyProjekty graficzne
BRANŻA
Odzież, obuwie, dodatkiDom i ogródDla dzieciPrzemysł, usługi, maszyny i urządzeniaZdrowie i urodaMotoryzacjaPrzemysł spożywczyDla zwierzątSport i wypoczynekKultura i rozrywkaFinanse i prawoStowarzyszenia i organizacjeUrzędy i instytucje
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl