HOME  •  AKTUALNOŚCI

12  stycznia  2006

Bierzemy udział w akcji TP S.A. – OK Internet. Wraz z agencją MP Promotion stworzyliśmy nowy serwis internetowy promujący tę akcję. Strona www.okinternet.tp.pl, której właścicielem jest Telekomunikacja Polska dotyczy ogólnopolskiego konkursu promującego bezpieczny internet.

Stworzyliśmy serwis kierowany głównie do młodych użytkowników Internetu mający na celu promocję konkursu wspomagającego wzrost świadomości o zagrożeniach jakie czekają w sieci.

Bierzemy udział w akcji TP S.A. – OK Internet. Wraz z agencją MP Promotion stworzyliśmy nowy serwis internetowy promujący tę akcję. Strona www.okinternet.tp.pl, której właścicielem jest Telekomunikacja Polska dotyczy ogólnopolskiego konkursu promującego bezpieczny internet.

Konkurs organizowany jest w ramach programu edukacja
z Internetem. Powstał po to, by w atrakcyjny sposób propagować wśród dzieci i młodzieży ideę bezpiecznego korzystania z Internetu. Zadania postawione przed uczestnikami uruchamiają ich wyobraźnię, a jednocześnie pogłębiają wiedzę na temat bezpiecznego wykorzystania zasobów Internetu w edukacji.

Wykorzystane technologie:
Flash, PHP, moduły CMS, extranet

Cele do zrealizowania:
- stworzenie i uruchomienie serwisu internetowego
kierowanego głównie do dzieci i młodzieży
- wdrożenie szeregu modułów: CMS, newsletter, forum
- extranet, użytkownik zalogowany może korzystać
z dodatkowej zawartości serwisu
- gra, mini-paint, bannery wykonane w technologii flash
- przeprowadzenie kampanii bannerowej
- umożliwienie łatwego dostępu do każdego modułu
serwisu

Realizacja:
Stworzyliśmy serwis kierowany głównie do młodych użytkowników Internetu.
Zastosowanie szeregu modułów urozmaica projekt
i zachęca do wzięcia udziału w konkursie.
Serwis ma również na celu wspomaganie wzrostu świadomości młodych ludzi o zagrożeniach, jakie czekają na nich w sieci.
W podmenu ‘bezpieczna porada dnia’ umieściliśmy zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Ważnym elementem projektu było przeprowadzenie kampanii bannerowej.
Design serwisu dostosowaliśmy do stylu strony internetowej Klienta: Telekomunikacji Polskiej.
Dzięki naszemu serwisowi i akcji promocyjnej, konkurs cieszy się ogromym zainteresowaniem wśród młodych internautów.




OSTATNIE WDROŻENIA Z POWIĄZANYCH DZIAŁÓW


AKTUALNOŚCI Z POWIĄZANEJ BRANŻY

DZIAŁ
InternetInternet Case StudiesKatalog produktówE-commerceResponsive Web DesignCRMCMSIntranetExtranetmoduł PREmarketingEmarketing Case StudiesPozycjonowanieIndeksacjaBiuletyn onlineKampanie banneroweStatystykiMultimediaMultimedia Case StudiesPrezentacje multimedialneKonferencjeKioski multimedialneKreacjaKreacja Case StudiesAnimacjaDTPCorporate IDDruk wielkoformatowyProjekty graficzne
BRANŻA
Odzież, obuwie, dodatkiDom i ogródDla dzieciPrzemysł, usługi, maszyny i urządzeniaZdrowie i urodaMotoryzacjaPrzemysł spożywczyDla zwierzątSport i wypoczynekKultura i rozrywkaFinanse i prawoStowarzyszenia i organizacjeUrzędy i instytucje
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl