• slidebg1
  • slidebg2
  • slidebg3
  • slidebg4
  • slidebg5
  • slidebg6
HOME  •  BLOG
Data publikacji: 13  lutego  2015     Autor: Grzegorz Mistewicz subskrybuj blog

Nie bądź jak Twój stary! Skończ z przeciętnymi newsletterami - 6 porad

Przeciętne newslettery bombardują nas całymi dniami. Sprawdź co możesz zrobić aby uatrakcyjnić ten najpopularniejszy sposób kontaktu z klientami.

Newsletter, który się nie wyróżnia


Przeciętny newsletter:

- został skrojony na miarę najnowszych mód marketingu i realizuje sprawdzone recepty,

- jest podobny do komunikacji konkurencji,

- boi się wyróżniać,

- nie budzi emocji.

Aby zobaczyć, o co chodzi, porównaj kilka-kilkanaście newsletterów z jednej branży. Uderzy Cię ich podobieństwo, powielanie tego samego schematu – czasem odróżnia je tylko logo.

 

Co możemy z tym zrobić ?

Jak bardzo możesz zejść z ceny?

Może się okazać, że schodzenie z ceny jest w Twoim wypadku strategią zupełnie jałową – albo nie wygrasz w ten sposób z konkurencją, albo Ci się to nie kalkuluje, albo z innych przyczyn nie chcesz stosować tego argumentu (bo konsekwentnie prowadzisz politykę „żadnych przecen”). Co wtedy? Wtedy powinieneś zaoferować nieco inne korzyści. Ale wciąż korzyści, obiektywne, realne, a nie tylko obietnice edukacji i inspiracji.


Łącz produkty w pakiety, dodaj gratisy

Jeśli obniżka poszczególnych produktów jest zbyt droga, sprawdź, czy nie będzie Ci się bardziej opłacało powiązać produkty w pakiety i sprzedawać je w lepszej cenie czytelnikom Twojego newslettera. Pozwoli Ci to zasugerować konkretną korzyść płynącą z zapoznania się z nim i zbuduje przekonanie klientów, że warto czytać to, co im przysyłasz. Kreuj oferty „3 w cenie 2”, „zestaw 10 produktów za 100 zł –  zyskujesz 30 zł”. Jesteśmy wrażliwi na liczby i odruchowo na nie reagujemy – zakładamy, że są obiektywne i wyrażają realny zysk.


Spróbuj współpracy z innymi, niekonkurencyjnymi branżami

Wymieńcie się bezgotówkowo miejscami w swoich newsletterach, przygotowując dla siebie nawzajem atrakcyjne oferty. Ważne tylko, by znaleźć z partnerem sensowny pomysł na wspólną promocję, uzasadniający, jak łączą się Wasze produkty (tj. nie dorzucaj swoich awangardowych perfum do newslettera producenta kluczy francuskich). Odpowiedz sobie na pytanie, czy ten produkt zainteresuje Twoich klientów. Możliwości jest mnóstwo, na przykład:


Działanie lokalne w ogóle jest dobrym pomysłem. Kiedy działasz na skalę krajową także możesz stosować lokalne rozwiązania – po prostu wyślij newsletter dzieląc bazę pod względem lokalizacji. Wtedy Twoi odbiorcy ze Szczecina dostaną ofertę darmowego biletu do kina w Szczecinie, a ci z Krosna – kupon na masaż w salonie w Krośnie.


Będzie to miało także tę zaletę, że zapobiega monotonii w komunikacji.


Dowiedz się więcej....


Tekst pochodzi ze strony: marketing-automation.pl



Dodaj komentarz

Imię: *
Treść: *
Przepisz kod z obrazka: *
  
* pola wymagane
1  sierpnia  2016
autor: Grzegorz Mistewicz
Zakupy online. Jak należy postępować, gdy paczka odbierana w Paczkomacie jest uszkodzona?
Coraz więcej konsumentów wybiera jako formę dostawy właśnie paczkomaty. Na co powinniśmy uważać?
31  Maja  2016
autor: Iwona Chojecka
Content, o który musi zadbać każdy e-commerce
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko sprzedaż produktów, aktualizacja oferty czy kontakt z klientami.
13  kwietnia  2016
autor: Iwona Chojecka
Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków? Praktyczne porady i przykłady działań ...
Według badań 61% kupujących porzuca koszyk w e-sklepie i nie finalizuje zakupów. Jak zatem skutecznie zmniejszyć ...
4  marca  2016
autor: Grzegorz Mistewicz
Zakupy online. Kiedy nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość?
Kiedy sprzedawca może odmówić nam prawa do zwrotu towaru? Powszechnie stosowane prawo klienta do zwrotu towaru zakupionego ...
25  lutego  2016
autor: Grzegorz Mistewicz
Google Docs - edycja dokumentów za pomocą głosu
Google nie od dziś zaskakuje nas swoimi osiągnięciami. Obecnie bardzo trudno jest zaskoczyć userów czymś nowym ...
11  sierpnia  2015
autor: Grzegorz Mistewicz
Inwigilacja w Windows 10 w porównaniu do innych systemów operacyjnych oraz jak ...
12  Maja  2015
autor: Anna Nasiłowska
Hamaki Amazonas
Hamaki Amazonas można zamocować w ogrodach, tarasach a nawet w salonie. Można z nich korzystać wszędzie.
21  kwietnia  2015
autor: Anna Nasiłowska
Hamaki Ticket to the moon
Hamaki ticket to the moon można zabrać ze sobą w każdą podróż, wycieczkę.
9  kwietnia  2015
autor: Anna Nasiłowska
Hamaki Jobek
Hamaki jobek są wykonane z doskonałej jakości materiału. Idealne są do każdego domu, mieszkania i ogrodu.
25  marca  2015
autor: Anna Nasiłowska
Hamaki La siesta
Firma LA SIESTA specjalizuje się w projektowaniu, dystrybucji i sprzedaży hamaków z Ameryki Południowej oraz ...
18  marca  2015
autor: Anna Nasiłowska
Koala Hammock
Hamaki Koala można zamocować w ogrodach, tarasach a nawet w salonie. Można z nich korzystać wszędzie.
2  marca  2015
autor: Grzegorz Mistewicz
Automatyczna konwersja reklam w Adobe Flash na format HTML5 w Google Adwords
Google poinformowało, że będzie automatycznie konwertować większość reklam w Adobe Flash znajdujących się ...
13  lutego  2015
autor: Grzegorz Mistewicz
Nie bądź jak Twój stary! Skończ z przeciętnymi newsletterami - 6 porad
Przeciętne newslettery bombardują nas całymi dniami. Sprawdź co możesz zrobić aby uatrakcyjnić ten najpopularniejszy ...
13  lutego  2015
autor: Grzegorz Mistewicz
Już niedługo czeka nas przesiadka na protokół HTTP/2
Hypertext Transfer Protocol 2. Wady i zalety nowego protokołu.
5  lutego  2015
autor: Grzegorz Mistewicz
YouTube z możliwością wybrania ujęcia
Ekipa serwisu YouTube uruchomiła testy nowej funkcji popularnego serwisu, dzięki której możliwe jest oglądanie filmów ...
28  stycznia  2015
autor: Iwona Chojecka
Trendy w projektowaniu stron www 2014 ...czyli pamiętaj o prostocie.
Rok 2014 będzie kolejnym krokiem w kierunku wzmocnienia przejrzystości stron firmowych i podniesienia ich ...
16  stycznia  2015
autor: Iwona Chojecka
Co to jest SEO i SEM?
W marketingu internetowym wykorzystywane jest często słownictwo, z którym niekoniecznie zaznajomiony jest przeciętny ...
8  stycznia  2015
autor: Iwona Chojecka
Zwyczaje Polaków dotyczące korzystania ze smartfonów i tabletów
Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przeprowadził na zlecenie firmy Eniro Polska, właściciela Panoramy Firm, badanie ...
12  grudnia  2014
autor: Iwona Chojecka
8 na 10 Polaków kupi prezenty pod choinkę przez internet
Wyniki badań przeprowadzonych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia potwierdzają istnienie trendu, że dzisiaj ...
8  grudnia  2014
autor: Iwona Chojecka
Umowa Allegro i InPost co to oznacza dla branży ecommerce?
Allegro i InPost podpisały strategiczną umowę o współpracy. Określana jest ona mianem „przełomowej ...
 
Copyright © 1999-2016 MOUTON.pl     All rights reserved  -  MOUTON.pl